måndag 1 juni 2015

Mors dag 2015

I söndags var det Mors dag. Lilla D väckte mig med en kram. Det var Marcus morgon så de gick upp. Jag var rätt pigg så jag gick också upp efter ett litet tag. Didrik kom med en påse med ett paket, och så fick jag en puss och en kram. I paketet låg ett Thomas Sabo halsband. Tyvärr hade Marcus missuppfattat när jag sa vad jag ville ha. Det är armbandet i samma serie som jag vill ha. Ska byta till det så fort det kommer in till butiken.

 

Tyvärr blev det lite missförstånd om vad vi skulle göra den här dagen så det blev lite tjafs mellan mig och Marcus. Men det blev bättre på eftermiddagen. Trots att regnet har öst ner nästan hela dagen tog vi oss ut på en promenad och Didrik fick leka i en lekpark. Det är verkligen en av favoritsysselsättningarna. Det är tur att vi har så många olika omkring oss så att det inte blir tråkigt.

 

På eftermiddagen var Didriks farmor och farfar här och fikade och på kvällen var vi hos Didriks mormor och morfar och åt pizza och uppvaktade världens bästa mamma/mormor. Didrik sov över hos mormor och morfar eftersom det var planeringsdag på föris dagen efter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar