torsdag 23 januari 2014

Me, myself and I 12

Det här med att jag har börjat jobba igen tror jag är positivt för hela familjen! Jag känner att jag har så mycket mer energi nu, även fast jag så klart är trött de dagarna jag jobbar. Men jag känner mig så mycket mer produktiv nu och som att jag har så mycket mer att ge både som mamma och som fru.

Jag tycker fortfarande att det är jätteroligt att gå till jobbet. Mina arbetsuppgifter är inte helt glasklara ännu, men det jag gör nu faller snabbt på plats och min chef är nöjd med det jobb jag gör! Kommer snart ha medarbetarsamtal och löneförhandla och jag hoppas att det kommer visa sig där också. Jag har även fått en ny jobbmobil, en IPhone 5C i världens finaste rosa Flipcover. Kan väl inte påstå att jag är helt överens med den ännu, men snygg är den iallafall :-)

Sen har jag kommit igång med träningen igen. Mitt mål är att gå på minst två pass i veckan och sen promenera minst 5 km per dag de övriga dagarna, förutom måndagar. Det är så skönt att ha kommit tillbaka till att jag längtar efter att träna igen. Även om det är svårt att få till tidsmässigt ibland så är det ju SÅ värt det när man väl har pusslat och passet är avklarat :-) Vi har även nån plan om att göra iordning en liten gymdel i källaren. Just nu har vi inte så mycket redskap, men åtminstone tillräckligt för att jag skulle kunna köra något pass där i veckan. Vi måste bara röja lite mer plats först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar