onsdag 1 januari 2014

2013 - året i bilder

Tänk att ännu ett år har gått. Ett helt fantastiskt år på många sätt och vis, jag har fått se min lilla bebis växa upp till världens goaste lilla kille med en egen bestämd vilja. Första året som småbarnsföräldrar har inte varit lätt på något sätt, men det blir bara roligare och roligare.

Nu ser jag fram emot 2014 som innebär helt nya utmaningar. Jag ska börja jobba igen, Marcus ska vara föräldraledig och efter sommaren ska Didrik börja på dagis. Det är ännu en ny era i livet. Jag kommer sakna livet som föräldraledig, men samtidigt ska det bli skönt att komma in i andra rutiner.

Bilderna skulle så klart har varit i åldersordning, men Blogger strular så jag orkar inte fixa till det.

Älskar att bada

Nöjd över att ha ett eget lekrum


Liten blir större
 

Till slut lyfte han nacken


Ett litet matvrak


Dop i mars

Flyttar till eget rum i februari

Babysittern var en räddare i nöden många gånger



Redo för studentfest



Lär sig sitta i mitten av juni

Har ramlat och slagit sig


Tuffing i mars






Första båtturen i slutet av juni

Gungar för första gången i slutet av maj

Byter till sittdel i slutet av maj

Gör Göteborg by night i juli

Badar i egen liten pool


Första bröllopet i juni

Lär sig krypa i slutet av augusti

Bor på hotell i mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar