tisdag 7 januari 2014

Brio Race

Som ni vet så är jag lite tokig i barnvagnar. Jag sitter ofta och letar efter en ny vagn på nätet; på Blocket eller på olika köp och säljsidor på Facebook. Och igår gjorde jag världens fynd.

En Brio Race från 2010, i jättefint skick, för 350:-. Och då fick jag med en Skiphop skötväska som man fäster på handtaget, ett regnskydd och ett myggnät.






Den här vagnen kommer nog inte att få bo här hemma just nu, utan den kommer vi nog ha hos Didriks mormor eller farmor. Men när Didrik blir lite större kommer den nog att få vara en vardagsvagn här hemma.

Många tycker ju att jag är knäpp som har fyra vagnar till ett barn, men det är ett intresse. Andra köper väskor eller datorer, jag köper barnvagnar :-)

De fyra vagnar vi har just nu är

Brio Race - extravagn

Britax B-motion - resevagn och shoppingvagn

Emmaljunga Ozone - vardagsvagn vår och sommar

Emmaljunga Classic Sport - promenadvagn och
vintervagn
Jag kan hålla med om att fyra vagnar kanske är en för mycket och den som egentligen är överflödig är min favoritvagn, Emmaljunga Ozone. Funderar på att sälja den, men jag har lite svårt att skiljas från den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar