lördag 4 januari 2014

Dagens Didrik 1/1

Att låta Didrik vara vaken och leka mitt i natten var kanske inte den bästa idén, han somnade inte förrän 3:30, men de är ju så söta tillsammans han och Isabell.

Och att vi aldrig lär oss att det inte är någon bra kombination att vara vakna halva natten och ha en vild 1-åring hemma dagen efter. Didrik vaknade först kl 6 och var jättepigg. Marcus fick honom att somna om i vår säng och då sov han till 8. Det var min morgon så det var bara att kliva upp och leka med lilleman. Strax efter 10 var det skiftbyte. Jag sov nästan två timmar. Och när jag vaknade igen var det dags för Didrik att sova middag, så jag passade på att sova lite till :-)

På eftermiddagen träffade vi alla som vi firade nyår med. Vi tog en promenad och sen åt vi pizza hemma hos en av familjerna. Det var lika trevligt idag som på nyår :-)

Ikväll skulle jag testa att lägga Didrik. Han ville inte alls samarbeta. Han grät och skrek Och ålade omkring. Till slut, när jag la mig bredvid honom i vår gästsäng så lugnade han ner sig och somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar