fredag 24 januari 2014

Dagens Didrik 23/1

Är det inte det ena så är det det andra. Inatt har Didrik hostat jättemycket. Jag och han var vakna mellan 3:30 och 5. Det var ingen höjdare när jag skulle gå upp kl 6:30 igen.

Didrik har varit hos mamma och pappa idag och jag har jobbat :-) jag har varit rätt trött på jobbet, men det har gått förvånansvärt bra idag ändå :-) Didrik har ätit som en liten häst idag och varit sig själv igen :-) ÄNTLIGEN!

Tyvärr har inte jag hunnit träffa honom så mycket :-( Jag, Marcus, mamma och pappa var på hockey ikväll Brynäs - Leksand. Eftersom matchen inte börja förrän kl 19 fick Didrik vara hos farmor och farfar. Det hade gått bra, han hade somnat strax efter kl 8. Han vaknade till lite i bilen på vägen hem, men somnade om så fort vi kom hem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar