söndag 26 januari 2014

Do what U want

Jag har ett lite problem. Varje månad tänker jag att den här månaden ska jag inte köpa något till Didrik, för han behöver ingenting. Men hittills har jag inte lyckats en enda månad. Kanske ska börja med en vecka istället och se om jag klarar det.

Mina senaste inköp är jag väldigt nöjd med.
Fyra Villervallaplagg som jag köpte begagnade av en tjej som jag har handlat av förut. De var i superfint skick. Jag gillar verkligen Villervallas kläder, både designen och kvaliteten. Jag betalde 120:- för tre långärmade T-shirtar i strl 92 och ett par mjukisbyxor i strl 86.
Två par Villervallastrumpor för 40:-, ordinarie pris 49:-/par. Köpte de på rean på min favoritbarnaffär här i Gävle, Stuff4kids.
En windfleece från Polarn o pyret. Vi är så himla nöjda med det plagget så jag är väldigt säker på att vi kommer köpa en i nästa storlek också. Och när jag var inne på Polarn o pyret och såg vårens kollektion var jag bara tvungen att köpa en. Den är klarturkos. Det bästa av allt var att jag hade 100:- i rabatt, så då var det bara att slå till. Hittade även ett par tossor på rean, 38:- istället för 129:-. Det var prefekt eftersom de han har nu börjar bli för små. Ska Didrik bara åka vagn tycker jag att det är prefekt att sätta på fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar