söndag 30 mars 2014

Woman in love

Ja, vi är sams igen. När vi bråkar, vilket vi egentligen inte gör speciellt ofta, då hettar det till rätt rejält, men det går också över ganska fort. Jag brukar ha som regel att vi inte ska somna osams, och definitivt inte lämna varandra osams, men igår var ett undantag. Jag tyckte faktiskt inte att Marcus var speciellt rättvis mot mig och då blev jag rejält sur. Men nu är allt frid och fröjd igen.

När någon av oss har varit på tjänsteresa utomlands har vi haft som grej att man måste köpa en present med sig hem. Och det tänker vi inte sluta med nu och nu måste så klart Didrik också få en present. Marcus köpte en jättefin katt till Didrik, men han hittade inget bra till mig, så jag fick en ask choklad. Men igår när han var på kryssning så köpte han ett jättefint halsband från Edblad till mig. Det passar jättebra ihop med armbandet jag fick i Alla hjärtans dags present. 

Idag har vi planerat vad nästa renoveringssteg blir här hemma. Egentligen var det väl redan bestämt att det skulle bli altanen på baksidan, men vi har inte varit överens om hur vi skulle göra den, men det är vi nu. Vi funderar även på om vi ska byta fönster på baksidan. Men först ska vi göra klart trappen till övervåningen, och det ska vi börja med imorgon. Hoppas att vi kan göra ett riktigt ryck och bli helt klara snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar