onsdag 26 mars 2014

Dagens Didrik 26/3

Hm, en gång var Didrik vaken inatt. Eller vaken och vaken, han grät. Och sen vaknade han igen kl 5:35. 

Idag har Marcus åkt på tjänsteresa till Holland. Jag och Didrik fixade lite på morgonen, vid 10 satte vi oss i bilen. Didrik somnade direkt. Jag lämnade honom hos farmor och farfar medans jag fixade lite saker. När jag kom tillbaka 2 timmar senare så sov han fortfarande. Jag blev bjuden på lunch och hann äta klart innan Didrik vaknade, kl 12:50.

Mamma kom till Gävle på eftermiddagen. Vi gick på stan och shoppade lite och fikade. Didrik fick en clementin och ett Mariekex till fika. 

Ikväll har vi ätit middag hos mamma. Jag lagade faktiskt maten. Grekisk köttfärslimpa med potatis i ugn. Didrik ville inte äta. Vi ska sova hos mamma. Hon ska ha Didrik imorgon, så det blev så mycket enklare om vi sov här. Och jag kan ta lite sovmorgon eftersom mammas lägenhet är så mycket närmare jobbet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar