söndag 2 mars 2014

Dagens Didrik 28/2



Vilken ruschig dag, jag och Didrik har knappt varit hemma alls. Efter frukost åkte jag och lämnade Didrik hos farmor och farfar medans jag var och fixade mina naglar och shoppade lite vårkläder till Didrik. Jag hittade massa snyggt på Kappahl. Deras vanliga kläder är jag inte så jätteförtjust i men märkena Newbie och Hampton Republic 27 har hur mycket fint som helst. Det blev en fin vårjacka, en piké och ett par shorts. Kläderna liknar verkligen plagg som Marcus har. Ska bli så roligt när de kan klä sig nästan likadant.

Didrik var extremt intresserad av Doris cykel
När jag kom tillbaka till svärföräldrarna så blev jag bjuden på lunch. Dídrik var rätt trött, men ändå på bra humör. Efter lunchen packade jag in oss i bilen och åkte ut till Johanna, Doris och Hedvig. Didrik somnade på vägen och fortsatte sova i sin vagn i Johannas uterum. Dock blev det knappt en timmes sömn, men det fick räcka. För första gången så lekte Didrik och Doris tillsammans, de var så himla söta. De gick och höll varandra i handen och Didrik ville kramas, men Doris var lite avvaktande. Nä jag höll lilla Hedvig blev Didrik lite avundsjuk, men ville efter ett tag kramas med henne också.

Familjen Häggs nya katt Hedda

Hänger lite i soffan tillsammans med stortjejen
Strax innan 16 åkte vi och hämtade Marcus och åkte och handlade, både till katterna och till oss. Kl 17:30 var vi hos Isabell och hennes föräldrar. Vi åt middag tillsammans och barnen busade. De är så himla söta tillsammans. När vi åt satt de i varsin barnstol bredvid varandra och gjorde High five med varandra. Så fantastiskt sött. Barnen somnade innan 20, så efter det var det vuxentid. Vi tittade på Let's Dance, Skavlan och lite annat smått och gott. Alla var rätt trötta så det blev en tidig kväll. Hur som helst hade vi sjukt trevligt :-)

Helt fascinerad av Brynäsbjörnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar