lördag 29 mars 2014

Dagens Didrik 28/3

Didrik vaknade 4:30, Marcus tog in honom i vår säng. Didrik var tydligen rätt pigg och låg och pratade och sa mamma och pappa ett antal gånger, men till slut så somnade han om. Dock hade jag jättesvårt att somna igen, så jag har varit rätt trött på jobbet, men ändå har dagen gått fort och jag är sjukt nöjd med det jag har presterat. Jag älskar verkligen mitt jobb just nu :-)

Marcus har problem med bihålorna, så han hade huvudvärk på förmiddagen. Han och Didrik har inte gjort så mycket idag på dagen. Och Marcus hade sån tur så Didrik sov 2,5 timme på dagen. Jag mötte de på stan kl 16. Marcus hade köpt lite vår- och sommarkläder till Didrik. När jag kom åkte vi och köpte en present.

Ikväll har vi varit hos familjen Rogsberg och ätit tacos. Det var lika trevligt som vanligt. Barnen röjde runt. Asta ville pussas, men Didrik var lika motsträvig som vanligt. Didrik kom på hur man öppnar en av deras grindar. Det här med finmotorik är tydligen något som han är duktig på. Det måste vara något han har efter sin pappa :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar