söndag 23 mars 2014

Busy Doin´ Nothin´

Jag har haft en superbra helg i Stockholm. Igår hann jag med lite shopping, brunch hos en kompis och inflyttningsmiddag hos en annan kompis. Sammanlagt träffade jag 7 underbara vänner, varav två kom med riktigt roliga nyheter :-) Om allt går som det ska kommer mitt kompisgängs barnaskara att utökas med tre bebisar i år. Och för en vecka sedan kom det ännu en bebis. Mina vänner i Stockholm ynglar av sig som bara den och det är ju helt underbart!

Jag hann som sagt med lite shopping i Stockholm också + att en kompis som har varit i USA kom över idag med ter Ralph Lauren T-shirtar som hon hade köpt till Didrik. Jag tycker att det är så gulligt med en Ralph Lauren piké på småttingar, men jag skulle aldrig köpa en för 695:-, som de kostar i Sverige. Så det gäller att passa på när man själv eller vänner är i USA.

Didrik behöver i princip en hel vår- och sommargarderob, så jag har börjat lite smått. Tror att den kommer bli ganska billig. Var på HM igår och de hade fått in supermycket fint till små killar. Ev. kommer det bli några inköp där i veckan som kommer.
Piké från Ralph Lauren

T-shirt från Zara

Tjocktröja från HM, 50:-

Stickad tröja från HM, 50:-

T-shirt från Ralph Lauren



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar