måndag 31 mars 2014

Dagens Didrik 31/3

Inatt vaknade Didrik kl 1:15. Jag var knappt vaken när jag gick in till honom, så jag tog med honom in till vår säng. Det fick jag ångra. Marcus har legat på sin sida av sängen, Didrik på tvären mellan oss och i min säng har även Nelson legat. Jag har inte sovit så bra inatt. Dock var det bara att kliva upp när klockan ringde kl 6. 7:10 var jag på jobbet och från 9 till 15:50 har jag haft möten.

Marcus och Didrik var på öppna förskolan på förmiddagen tillsammans med Christoffer och Asta. Efter det lämnade Marcus Didrik hos mamma. Marcus gick hem och påbörjade renoveringen av trappen till övervåningen.

Jag slutade 16:10, då cyklade jag hem till mamma och hämtade Didrik. Jag var väldigt trött när jag kom hem till mamma och Didrik var rätt gnällig, ingen bra kombination, men efter cykelturen hem var vi båda pigga och glada. Vi var ute på tomten ett tag. Sen åt vi middag och busade. Didrik var trött och somnade 19:30. Han är så söt, han har lärt sig att säga kiss kiss när någon av oss är på toaletten.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar