måndag 17 mars 2014

Dagens Didrik 17/3

En bättre natt, men ändå orolig. Jag sover så himla djupt vissa nätter,  som inatt, så jag har knappt vaknat när Didrik har gråtit. Så Marcus har tagit natten igen. Didrik vaknade på riktigt vid 6:30, då gick jag upp med honom. Han hade 38,2 i feber, vilket är högt för honom på morgonen. Han hade 39,6 pä eftermiddagen. Han har varit piggare idag och haft bra matlust. Han sov 1,5 timme mitt på dagen. Då passade jag på att vila också. Det var länge sedan jag gjorde det, men jag blir alltid väldigt trött när vi är i fjällen.

Jag tycker så synd om lilla D. Han vill så gärna gå ut, men när han har så hög feber så får han hålla sig inne. Han har stått i soffan och tittat ut på alla barn som är ute och busar.

Ikväll, precis innan vi la honom så hade han bara 38,2 så vi håller tummarna för att febern är på väg att ge med sig. Det finns så mycket roligt här att göra med Didrik. Dock har han redan varit vaken en gång och haft magknip igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar