lördag 8 mars 2014

Dagens Didrik 8/3

Årets första riktiga vårdag. Strålande solsken, 10 grader i skuggan och vår i luften. Gud en sån härlig dag vi har haft. Didrik sov till 7, visserligen var han vaken två snabba gånger, men både jag och Marcus var pigga vid 7.

På förmiddagen var pappa här och hjälpte Marcus att sätta upp knutbrädor på vårt förråd. Jag och Didrik var också ute. Efter lunch sov Didrik en timme och sen gjorde vi en lite utflykt. Vi satte oss på cyklarna och cyklade först till Rudsjön och tittade på lite fåglar och sen till Lillsjön och åt mellanmål och lekte lite i en lekpark. Didrik passade på att bajsa, så vi fick göra ett pit-stop hos familjen Rogsberg på vägen hem och byta blöja.

Ikväll är Marcus på träning och sen på födelsedagsfest. Jag hade verkligen ingen lust att följa med så jag, Didrik, mamma och pappa har haft Mellomys, med god mat, fruktsallad och lite godis. Nu ska jag krypa ner i sängen, Didrik sover sen tre timmar tillbaka och imorgon ska jag och Didrik hitta på något roligt så att Marcus får sova ut. Får se om det blir babysim, eller om vi ska åka någon annanstans.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar