fredag 21 mars 2014

Dagens Didrik 21/3

Ännu en morgon med tidig uppgång, kl 5:30 för att vara mer exakt. Trots att Didrik inte var speciellt pigg så skulle han absolut inte somna om. Jag var galet trött och låg och småslumrade medans han lekte i vårt sovrum.

Egentligen hade jag tänkt att vi skulle gå ut i det fina vädret på förmiddagen och åka till Stadsbiblioteket på eftermiddagen, men vi ändrade våra planer eftersom Didrik var så trött på förmiddagen. Han sov 2 timmar och 45 min och då väckte jag honom.

Efter lunch promenerade jag och Didrik till Boulognern, över 6 km blev det i rask takt. Där träffade vi Asta och Marie. Barnen lekte i en stor lekpark och jag och Marie umgicks. Barnen pussades några gånger, eller rättare sagt är det Asta om pussar Didrik. Didrik är måttligt intresserad, men låter sig pussas på. De är så himla söta, men vill inte riktigt pussas på kommando när jag och Marie står beredda med kamerorna.

Marcus kom och hämtade oss efter att vi hade varit där i två timmar. Vi åkte och storhandlade och Didrik tyckte som vanligt att det var väldigt roligt att scanna alla varor.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar