söndag 30 juni 2013

Dagens Didde 29/6

Eftersom Marcus var på fest kvällen innan så var morgonen min. Didrik vaknade redan kl 6:45 och ville gå upp. Vi åt frukost och myste lite :-) Didrik somnade om vid 8:30 och sov 2 timmar till. Då njöt jag lite av morgonsolen.

Efter att Didrik hade ätit lunch åkte vi till Sthlm. Vi stannade i Uppsala. Jag tittade i två barnvagnsaffärer. Det är SÅ roligt! Jag köpte ett par barnvagnskrokar. Då kan jag hänga vilken väska som helst på vagnen. Jag har tröttnat lite på min Skip Hop skötväska, tror att jag ska börja använda en av mina DKNY-väskor istället :-) Jag var in en snabbis på Lindex också, köpte en till summersuit till Didrik, på rea.

På väg till Ekerö måste man åka över en bro. Den var trasig så vi fick åka till andra sidan stan och åka färja.

Didrik sov iprincip hela bilresan. Han var vaken i Uppsala. Han provsatt vagnar och åt mellanmål.

Väl framme på Ekerö så var det grillfest. Åh, det var så trevligt!!! Och sent blev det oxå. Vi gick inte och la oss förrän efter 1:30. Men det var det värt :-) Didrik somnade 21:30. Försökte lägga honom en timme tidigare, men då var han inte alls trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar