måndag 1 juli 2013

Me, myself and I v. 0

Då börjar den stora utmaningen; att gå ner i vikt utan att amma.

Sen jag drog ner på amningen har jag märkt att jag har gått upp en del i vikt igen. Det märks mest på magen, låren och i ansiktet.

Imorse ställde jag mig på vågen och mycket riktigt så har jag gått upp massa i vikt, nästan 2 kg, bara så där. Vågen stannade på 54,8 kg.

Men nu är det måndag och ny månad så nu börjar mitt nya liv... Haha, undrar hur många gånger man har sagt det!? Men nu ska jag sluta äta så onyttigt och börja träna på riktigt! Det är också slut med så mycket onyttigheter i veckorna. En dag i veckan får jag vara onyttig.

Jag började mitt nya liv med att gå på utegympa som Friskis och Svettis anordnar. Gud vad roligt det var! Och det gick riktigt bra! Jag började med ett baspass. Vet inte alls när jag var på ett pass senast så det kändes som en bra nivå att börja på, men jag är redan sugen på att gå på ett medelpass.

Hur som helst kommer jag uppdatera bloggen en gång i veckan med de framsteg som görs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar