söndag 28 juli 2013

Britax B-motion

Nu har vi köpt en resevagn. Vi har velat fram och tillbaka om hur vi ska göra. Ska vi ta med Ozonen, och riskera att den går sönder eller blir smutsig, eller ska vi köpa en billig paraplyvagn eller ska vi köpa en ordentlig resevagn. Det blev det sistnämnda. Flera av våra vänner har Babyjogger city mini. Den är väldigt smidig, blir liten ihopfälld och har en väldigt smart ihopfällning, men den har tre punkteringsfria däck och fast handtag. Vi ville ha fyra luftfyllda däck och knäledshandtag. Britax B-Motion har det och ser ut som Babyjogger city mini. Jag blev helt till mig när jag hittade den :-)

Jag har inte hunnit köra den så mycket ännu, men jag gillar den massor! Det enda som inte är helt ultimat är att det inte är helt uppträtt sittläge, men det är lätt ordnat med en kudde :-)

En sak som är jättebra inför flygresor är att den får plats i min resväska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar