torsdag 4 juli 2013

Dagens Didde 4/7

Det är tur att det går så fort att ge Didrik mat ur flaskan. Då får jag sova några minuter extra. Jag är så trött nu när Didrik är vaken en gång på natten och äter och sen vaknar igen vid 7 och tycker att det är dags att gå upp. Som tur är jobbar Marcus sista dagen innan semestern imorgon, sen kan vi dela på nätterna, eller försöka bli av med nattmålen helt och hållet.

Imorse kom iallafall världens bästa mamma och tog hand om Didrik så jag fick sova en timme extra. Sen packade vi några kartonger och mamma städade. Vad skulle jag och Didrik göra utan världens bästa mamma/mormor?!

Didrik gillar sin gåstol. Han har kommit på hur man tar sig bakåt, men inte framåt. Än så länge går det inte fort alls.

Ikväll har jag varit och tränat, utegympa, och sen hade vi Karin och Peter på besök. Mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar