tisdag 16 juli 2013

Dagens Didde 16/7

Imorse vaknade Didrik 5:15. Jag försökte få honom att somna om i 35 minuter, men det gick inte. Marcus gick upp med honom 5:50. Jag fick sovmorgon till 7:50 :-)

Idag har Didrik varit hos farmor från 10 till 17, och det har gått jättebra :-) Det är verkligen guld värt att ha barnvakt när man ska få något gjort hemma.

När jag kom och hämtade honom blev han jätteglad! Det värmer så mycket i hjärtat när han skiner upp i det allra största leendet när han får se mig!

Didrik har kommit jättelångt på sin väg mot att krypa. Han kan ta sig från sittande till liggande på mage. Han får upp knäna, men har pannan i golvet. Han tar sig baklänges när han ligger på mage. Det är så roligt att titta på honom när ligger och provar sig fram på golvet.

Nu sover han sin första natt i sitt nya rum. Än så länge går det jättebra!

Imorgon är det dags för 8 månaders kontroll på Bvc. Det ska bli roligt att se vad som har hänt sen sist. Jag tror inte att han har ökat så mycket i vikt, men kanske lite mer på längden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar