tisdag 9 juli 2013

Me, myself and I 1

Egentid är en lyx. Igår kväll åkte jag tillbaka in till stan och Marcus och Didrik stannade kvar på Granön. Det är så klart jättetomt här hemma utan dem, men det är samtidigt skönt att bara ligga i en solstol och läsa tidningen utan att fundera på hur länge jag kommer kunna ligga där innan Lilleman vaknar, eller att kunna äta middag i lugn och ro.

Så hur har mitt nya liv börjat?! Riktigt bra om jag får säga det själv. Jag har äntligen kommit igång med träningen. Förra veckan blev det två gympapass och en löprunda. Och den här veckan har jag redan hunnit med ett gympapass och en löprunda. Däremellan blir det många promenader, en del lite längre. Jag har också varit duktigare med maten. Tyvärr har jag inte riktigt kunna hålla mig till att vara onyttig endast en dag, men det är ju trots allt sommar och Marcus har semester.

Det enda jag inte är nöjd med är vad vågen visade imorse. 54,6 kg, det är ju bara 200 gr mindre än förra veckan. Men jag har ju hört att man inte ska stirra dig blind på vågen. Jag får vara nöjd med att jag har kommit igång med träningen och att jag tycker att det är jätteroligt och skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar