tisdag 9 juli 2013

Dagens Didde 8/7

Operation sluta äta på nätterna har inletts. Eftersom Marcus har tusen gånger mer tålamod än vad jag har så är det han som får gå upp på nätterna. Plus att jag har tagit i princip alla nätter sen Didrik föddes så nu är det Marcus tur.
Didrik vaknade en gång, och det tog en timme att få honom att somna om, men det gick. Trots att Didrik sov så lite på natten tyckte han att det var morgon redan vid 7. Han tog igen sömnen på dagen. Först sov han 1 timme i vagnen och sen 2,5 timme i sängen.

Didrik har åkt fyrhjuling för första gången. Marcus tog med honom ut på en kort sväng. Han var lite förskräckt, men verkade tycka att det var roligt också :-)

Jag har åkt hem till stan för att lämna in bilen på service. Marcus och Didrik är kvar på Granön. Jag tycker att det är bra att Marcus och Didrik får mycket egentid, även om jag längtar efter dem massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar