måndag 22 juli 2013

I feed you my love

Idag provar vi något nytt. Didrik sover hos mormor och morfar och vi lämnar stan. Vi har precis åkt från Gävle och kommer hem imorgon kväll. I bröllopspresent fick vi ett presentkort på Yasuragi Hasseludden. Det ska vi utnyttja imorgon. Vi ska vara där över dagen. Vi börjar med frukostbuffé, så för att slippa kliva upp i gryningen så ska vi sova hos vår extrafamilj på Ekerö :-)

Det känns lite konstigt att åka till Sthlm utan Didrik, men jag vet ju att han har det hur bra som helst!

Jag är med i några föräldraforum på nätet och där diskuteras det här med att ha barnvakt väldigt flitigt just nu. Didrik har haft barnvakt många gånger och har sovit borta flera gånger trots att han inte är så gammal. Jag är av den åsikten att det är bra både för honom och för oss att han har barnvakt. Jag tycker att det är jätteviktigt att Didrik känner sig trygg med andra personer än med mig och Marcus. Och jag tror att det är viktigt för mitt och Marcus förhållande att vi får egentid där vi kan rå om varandra.

Vi har inte ens varit borta från Didrik i en timme och jag längtar redan efter min lilla gosboll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar