tisdag 30 juli 2013

Me, myself and I 2

Vilket skämt att tro att jag skulle börja ett nyttigt och hurtigt liv precis när Marcus semester började och när vi precis skulle flytta.

Flytten är gjord och snart är vardagen här igen så idag börjar mitt nya liv.

Jag är egentligen emot dieter, men idag har vi börjat med 5:2-dieten. Det innebär att man får äta som vanligt 5 dagar i veckan och de övriga två får man äta max 500 kcal.

Vi börjar med en 500-dag, och det har gått över förväntan. Jag har ätit två sallader och druckit 3 dl lättfil. Jag är lite hungrig nu, men inte så att jag inte kommer kunna somna. Vi får se om det här ger några resultat. Tyvärr har jag inte hittat flyttkartongen som vågen ligger i ännu, så jag vet inte vilken startvikt jag har.

Jag har hunnit med ett träningspass idag också, utegympa. Marcus var borta på kvällen så Didrik fick följa med. Det gick riktigt bra :-) Är riktigt nöjd över att jag tog mig iväg trots det och den tryckande sommarvärmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar