tisdag 30 juli 2013

Dagens Didde 29/7

Didrik slog till med morgon till 6:45, Marcus gick upp med honom och när jag vaknade strax efter 8 så blev det en morgonpromenad.

Det har varit fruktansvärt varmt idag, så vi har mest hängt inomhus. Har faktiskt fått en del gjort här hemma, bland annat har vi satt upp nya lampor och så har vi köpt golv till min klädkammare :-)

Jag älskar att ha en fin trädgård. Till mellanmål idag mosade jag hallon från trädgården med en banan och blandade med turkisk yoghurt. Didrik älskade det :-) på eftermiddagen hängde jag och Didrik i skuggan av vår stora syren. Sommaren är ju alldeles underbar.

På kvällen var jag och Didrik på utegympa. Det gick jättebra! I början satt han och lekte i vagnen och tittade sig nyfiket omkring och när han tröttande på det så fick han sitta på en filt på gräsmattan och leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar