söndag 14 juli 2013

Dagens Didde 13/7

Didrik sov hela natten, men vaknade redan kl 6:10 och var jättepigg. Behöver jag säga att hans mamma inte var lika pigg.

Det var kanonväder igen. Nästan 30 grader. Vi tog en promenad mitt på dagen, vet inte riktigt hur vi tänkte där. Vi provade vår andra sittdel till vagnen. Jag kan säga att det var tur att vi bytte till oss den andra vi har. Didrik satt inte alls bra i den gamla sittdelen, han kanade ner hela tiden. Dock är liggläget grymt i den. Det är stort och helt plant.

På eftermiddagen tog Marcus Didrik så jag kunde ligga och läsa en tidning i solen :-)

Kl 18 lämnade vi Didrik hos hans farmor och farfar. Han sov över hos dem medans jag och Marcus hade datenight. Det hade gått jättebra! Det känns jättebra att han känner sig så trygg med andra personer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar