tisdag 18 juni 2013

Dagens Didde 17/6

En mycket bra natt. Didrik vaknade första gången 2:15 och sen 8:30. Bra natt = pigg och glad Mamma och bebis. Och tur var det för vi har haft en mkt hektisk dag.

Vi klev upp 8:30 och åt frukost. Kl 10 var vi på playdate hemma hos Isabell och hennes föräldrar. Det var väldigt trevligt, tyckte både jag och Didrik. Vi gick därifrån kl 12. Vi åt lunch hemma. Kl 13:30 bar det av mot nästa playdate. Vi mötte upp Asta och Marie. Vi promenerade till Lillsjön. Jag har aldrig varit för förut, men det är en liten sjö som ligger ca 30 min promenad från oss. Det finns en liten sandstrand, en stor gräsmatta, en lekpark och gungor. Vi satt på en filt på gräsmattan. Barnen var nyfikna på varandra och jag och Marie umgicks. Tyvärr började det regna, då gick vi hem till Asta och Marie.

Vi kom hem kl 17:35. Då åt vi middag. Kl 19 åkte vi till min kollega Karin och hennes Peter. Vi fikade och lånade flyttkartonger. Jag var smart Och tog med pyjamas och välling till Didrik. Han fick enbart välling för första gången och det gick alldeles utmärkt. Han somnade i bilen på vägen hem. Vi bar in honom och la honom och han fortsatte sova :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar