fredag 7 februari 2014

Dagens Didrik 6/2

Åh vad jag älskar när Didrik vaknar strax efter kl 5 på morgonen och inte somnar om, eller inte. Imorse hade han bajsat så antagligen var det därför han inte kunde somna om. Som tur var han trött så vi myste i sängen. Och ja, vi myste. Att mysa är ju inte min sons starka sida, men imorse chockade han :-) Mamma kom in till oss vid 6:30 och tog Didrik. Jag somnade om och sov till 9:30 :-)

På förmiddagen var jag, Didrik och pappa och hälsade på min farbror och faster och deras söta vovve Oskar. Didrik sov både på vägen dit och hem. Det blir lite tokigt med sömnen när vi är ute på turné, men det verkar inte påverka Didrik. Så jag vägrar låta det styra våra liv.

På eftermiddagen var vi och hälsade på min morbror och katten Pigge. Efteråt tog vi en promenad och så somnade Didrik igen. Haha, han sov tre gånger idag. Så klart somnade han då lite senare än vanligt. Men det blev tidigare än vad jag hade trott, han slocknade vid 20:30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar