söndag 23 februari 2014

Dagens Didrik 21/2

Jag och Didrik valde att ha en hemmadag i fredags, vilket kanske inte var att smartaste draget. Didrik har alldeles för mycket energi för att tycka att det är ok att bara vara hemma. Vi hade så klart tänkt att gå ut, men det kräksnöade hela tiden och jag var inte alls sugen på att gå ut.

Som tur var kom Marcus hem tidigt och kl 15 satte vi oss i bilen och åkte till Stockholm. Vi var bjudna på middag hos Didriks gudmor med familj. 3 andra nära vänner var också där och det blev ett kärt återseende! Det var alldeles för länge sen vi sågs senast, och jag har saknat de så mycket.

Didrik lekte massor med sin gudsyster, hon är ganska precis ett år äldre än honom och han tyckte att det var jättespännande. Han fick massa pussar och kramar och hon ville att de skulle sova bredvid varandra. Jag la de bredvid varandra i hennes säng och Didrik låg faktiskt kvar ett tag och tittade storögt på sin gudsyster.

När barnen hade somnat hade vi vuxna en jättetrevlig kväll, och som vanligt blev det rätt sent.

Jag tog några fina bilder på barnen, men tyvärr är det något konstigt med min mobil så jag hittar dem inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar