måndag 24 februari 2014

Dagens Didrik 24/2

Jesus vilken tidig morgon det blev. Marcus var på kurs idag och den började kl 7 och innan dess skulle vi hinna med att lämna Didrik till farmor och farfar. Marcus gick upp 5:45 och jag lite senare. Didrik väckte jag 6:10. Jag stämplade in på jobbet kl 6:52 och Marcus hann till sin kurs :-) Jag är rätt imponerad!

Jag hade en ambition om att sluta tidigt idag, men så blev det inte alls. Det var massa saker som dök upp precis när jag skulle få hem, så jag kom inte iväg förrän 16:30. Men Didrik hade jätteroligt hos farmor och farfar, så det gick ingen nöd på honom.

Ikväll har vi busat massor. Didrik har gapskrattat åt mig och Marcus när vi kastade strumpor på varandra.

Didrik var inte jättesugen på att somna ikväll, han kom inte till ro förrän Marcus la sig med honom i vår säng. Marcus somnade också.

Vi ligger i sängen sen en halvtimme tillbaka. Det blir en lika tidig morgon imorgon också, Marcus kurs forsätter och jag ska till Stockholm med min chef.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar