söndag 16 februari 2014

Dagens Didrik 14/2

Usch och fy vilken dålig natt! Didrik vaknade kl 00:05 och ville inte somna om i sin säng, så vi tog in honom till oss. Från kl 3 låg han och bökade runt och slogs och grät och hade sig och sen vaknade han och ville gå upp kl 5:30.

Didrik sov 1,5 timme på förmiddagen, jag la mig, men kunde inte somna :-(

Efter lunch lekte vi massor. Det roligaste just nu är att dra saker efter sig. Nu när Didrik har lärt sig att gå så går han hela tiden. Oftast bär han på saker, t.ex. sin vattenflaska eller någon leksak.

På eftermiddagen promenerade vi ner på stan. Jag var helt säker på att Didrik skulle somna, men icke. Vi mötte upp Marcus på stan, vi fikade på Naked juicebar. Jag tog en smoothie och Marcus en juice. Så klart ville Didrik smaka och han älskade båda sorterna. Nästa gång får han en egen. Han satt i mitt knä och drack, helt plötsligt känner jag hur det blir alldeles varmt. Didrik kissade på sig och det gick igenom blöjan och alla kläder och rann längs med mina ben. Då var det dags att åka hem.

Vi hade en riktig myskväll hemma, mer om det i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar