tisdag 25 februari 2014

Dagens Didrik 25/2

En lika tidig morgon idag. Den enda skillnaden var att Didrik också vaknade tidigt. Vi lämnade honom hos farmor och farfar kl 6:30 och Marcus hämtade honom vid 17. Kl 17:40 mötte de mig på perrongen. Det blev en lång dag för oss alla tre idag.

Didrik har varit på sin första hockeymatch i Läckerol Arena idag. Hans kusin Isak spelade. Ikväll har han förstått att han kan flytta sin lilla pall från badrummet till resten av undervåningen får att nå eller se nya saker. Får se till att alltid ha pallen instängd i badrummet.

Jag har haft en jättebra dag i Stockholm. Vi var och träffade några konsulter som vi jobbar tillsammans med. Det var en väldigt givande dag, men nu är jag rätt slut i huvudet.

Ikväll när Marcus var på träning så överraskade jag och gjorde hamburgare på hjortfärs, som serverades med surdegsbröd och rotfruktschips. Vi har matkasse den här veckan. Det var ett riktigt bra recept och det blev sjukt gott. Jag kan visst laga mat, jag också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar