tisdag 11 februari 2014

Dagens Didrik 11/2

Ännu en dag hos farmor och farfar för Didrik. Han var inte riktigt lika ledsen imorse och det hade gått över snabbare också, skönt.

Jag tränade efter jobbet, så Marcus och Didrik kom och hämtade mig 17:50. Lyckan i Didriks ögon, och i mitt hjärta, när han får syn på mig går inte alls att beskriva med ord. Som sagt, att vara ifrån varandra ibland gör att jag uppskattar och tar till vara på tiden vi har tillsammans på ett helt annat sätt.

Vi kom hem rätt sent så vi hann inte med så mycket annat än mat och lite bus. Didrik var jättetrött och somnade direkt efter vällingen vid 19:40. Nelson gjorde oss sällskap i soffan. Didrik sov i min famn och Nelson i mitt knä och jag tittade på The Bachelor på Tv. En riktigt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar