måndag 17 februari 2014

A happy place

Det låter väldigt klyschigt, men idag har varit en prefekt dag.

Det började med att jag sov över 8 timmar i sträck. Och nej, det berodde inte på att Didrik helt plötsligt har börjat sova massor. Han sov hos mamma och pappa. När vi äter frukost får jag världens sötaste bild på Didrik som jag log åt hela dagen.

Jobbet gick som en dans, trots att jag hade 34 olästa mail imorse när jag kom. De flesta var mail som innehöll saker som jag var tvungen att ta tag i och jag har löst allting. På eftermiddagen hade jag mitt medarbetarsamtal med min nya chef och det kändes jättebra. Imorgon ska jag få reda på min nya lön, hoppas att den känns lika bra :-)
Efter jobbet tränade jag och när jag kom hem fick jag mysa med världens goaste kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar