tisdag 18 februari 2014

Dagens Didrik 16/2

Kl 9 gjorde Didrik premiär på Gävle babysim. Inte helt oväntat tyckte han att det var jätteroligt. I och med att det var första gången så fick vi inte göra så många övningar utan vi badade mest med honom. Det var jättevarmt och skönt i poolen och Didrik var jätteduktig. Det kändes som att han lärde sig saker bara av att titta på de andra barnen.

Jag var helt säker på att han skulle somna i bilen på väg hem, men icke. Jan höll ut till strax innan 12. Trodde att han skulle sova ett tag, men efter 30 minuter vaknade han av att han hostade så mycket. Vi tittade på TV, OS-straffen för herrar. Sverige vann och Didrik hejade. Jag satte honom på hans lilla stol och han satt faktiskt stilla ett tag och tittade på skidåkningen. På eftermiddagen gjorde jag och Didrik en liten utflykt. Vi cyklade till en lekpark på Brynäs. Där mötte vi upp mamma och pappa. Didrik traskade omkring, lekte i sandlådan med spade och formar, gungade och åkte rutschkana.

Jag tränade på kvällen och sen åt vi middag hemma hos mamma och pappa. Didrik somnade vid 20, då åkte jag och Marcus hem och Didrik sov kvar hos mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar