söndag 27 september 2015

Vecka 36

Jag kan promenera igen! Lillebror måste ha flyttat på sig, för helt plötsligt kan jag promenera i hyfsat tempo utan att det gör ont. Idag blev det 3 km. Så skönt att äntligen kunna röra på sig igen. Och det är inte lika obekvämt att ligga ner längre heller. I början av veckan var det inte speciellt skönt att varken ligga på sida eller rygg, men jag sover ju så hårt så jag hade inga större problem att sova då heller. Det var mest innan jag somnade.

Annars så har det inte hänt så mycket den här veckan. Har tagit mig igenom den stressigaste delen av året på jobbet utan några större problem.

Tänk att det är mindre än tre veckor tills lillebror kommer. Jag är så otroligt tacksam över att jag har mått så bra som jag ändå gör. Visst var det oroliga veckor i början och det är ju kanske inte ultimat att det kommer sluta med ett snitt, men jag kan verkligen inte klaga alls.

Just nu känner jag mig väldigt lugn och redo för att lillebror ska komma. Antar att det kommer hinna ändras innan det är dags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar