söndag 27 september 2015

Locked away

Jag funderar ofta på vart alla våra pengar tar vägen och jag tror att jag har svaret; barnkläder!
Dock tycker jag att jag är väldigt bra på att handla när det är olika rabatter. 

I fredags efter jobbet shoppade jag en del. Till mitt försvar tycker jag bara att jag köper nödvändiga saker. Då blev det ett par leggings till mig, ett par lilletuff skor och en overall till Didrik och ett par minibyxor till lillebror.

Overallen jag köpte var marinblå, inte jätterolig färg. Men Intersport hade 20 % på alla overaller så jag chansade. När jag kom hem såg jag att Lekmer också hade specialpris på den overallen, men i alla färger. Så jag beställde en röd därifrån. Det bästa av allt var att jag hittade en rabattkod på internet som gick att kombinera med det redan nedsatta priset, så jag fick overallen för 805:- inkl. frakt (ord pris 1099:-). Så klart är det en Didrikson overall. Något annat kan ju inte Didrik ha. Jo, så klart kan han det, men vi är jättenöjda med overallen han hade förra året, så det får bli en av nästan samma modell i år, fast i strl 100.

Idag upptäckte vi att hans skalkläder börjar bli för små. Som tur är köpte jag nya skalkläder på sommarrean på Polarn och Pyret. Dock saknades en windfleece, men en ny sån fick Didrik av mormor idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar