lördag 12 september 2015

Dagens Didrik 10/9

Didrik sov hos mormor och morfar, han passade på att ta sovmorgon till 6:50. Kan inte tänka mig att det skulle ha hänt om han hade varit hemma.

Jag hade min lediga dag idag istället för igår. Jag hade också tänkt ta sovmorgon, men vaknade av Marcus alarm kl 6 och kunde inte somna om. Dock är det ju väldigt skönt att slippa kliva upp direkt. Jag låg kvar i sängen i nästan två timmar.

Jag promenerade till Didrik och kom fram lagom till lunch. Didrik äter mycket bättre nu ä vad han gjorde för ett tag sedan. Idag smaskade han i sig kalvsylta och rödbetor och fick kräm och mjölk till efterrätt.

Sen var det dags för tupplur. Didrik somnade rätt snabbt och så även jag. På eftermiddagen åkte vi till Högbo och njöt av det fina vädret. Vi klappade djuren, fikade och lekte i den stora lekparken.

Vi hade en väldigt mysig dag helt enkelt.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar