torsdag 10 september 2015

Dagens Didrik 9/9

Det har varit en rätt strulig vecka. Det började med att Didrik vaknade redan kl 5 i måndags morse. I tisdags vaknade han 5:30 och sa att han inte ville gå till föris och var ledsen. När jag sen lämnade honom ville han inte att jag skulle gå, men han grät inte.

Igår kväll var vi hos familjen Rogsberg. Didrik och Asta lekte jättebra och verkade ha jätteroligt tillsammans, men tyvärr kissade Didrik på sig två gånger när vi var där, plus att han hade bajsat på sig på vägen dit.

Och natten till idag kissade han i sängen. Både jag och Marcus var uppe och fixade med det, och sen kunde vi inte somna om. Jag var vaken i 1,5 timme. Är rätt sliten just nu. Men imorse gick iallafall lämningen på föris kanon! Han sprang in och gav favoritfröken en stor kram, och hade sen inte tid att säga hej då.

Men då är det tur att vi har folk omkring oss som ställer upp. Mamma hämtade Didrik på föris idag och sen ska han sova där. Imorgon är jag ledig så då kan jag sova ut, eller åtminstone sova en hel natt.

Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och ätit middag. Mamma fyller år idag. Hon fick en ryggsäck av Didrik.

Trots att Didrik inte hade sovit middag på föris idag så gick kvällen bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar