söndag 13 september 2015

Vecka 34

Herrejesus vad tiden går fort nu! Nu kan även jag börja säga att det BARA är 6 veckor kvar till beräknad förlossning. 

Jag mår fortfarande jättebra! Lite ont i trampdynorna, men det beror väl också på vikten. Jag hade ju verkligen hoppas på att jag inte skulle gå upp så mycket i vikt den här gången, men det verkar vara oundvikligt. Men om det är det enda problemet jag kommer ha, så köper jag det. Är så oerhört tacksam över att jag mår så bra! Och så imponerad över alla som inte gör det och ändå får vardagen att gå ihop.

Jag börjar nog bli lite tröttare. Eller så beror det på att det är sjukt mkt på jobbet just nu. Delårsbokslut + lära upp vikarie = inte ultimat för en höggravid kvinna. 

Har lite mer sammandragningar än tidigare, vet inte om det är ett tecken på att jag borde ta det lugnare eller att förlossningen närmar sig. Det gör iallafall inte ont och är inte regelbundna på något sätt.

Jag har tvättat alla bebiskläder i strl 44 och 50 och skrivit en packlista till BB-väskan. Det känns egentligen lite tidigt, men kläderna kan ju lika gärna ligga i en väska som i en byrålåda. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar