lördag 26 september 2015

Dagens Didrik 23/9

Gud så skönt det är att vara ledig en dag i veckan. Speciellt när Didrik sover hos mormor och jag får en lugn förmiddag. Dock blev det ingen sovmorgon, vaknade av Marcus alarm och kunde inte somna om. Men jag låg iallafall kvar i sängen och njöt av att slippa stressa iväg någonstans. Det är fortfarande struliga lämning på föris, så det är skönt att slippa också. Både måndag och tisdag har han gråtit när vi har lämnat honom. Trots att jag vet att det går över på någon minut så tycker jag att det är jättejobbigt.

På förmiddagen var jag iväg och fixade mina naglar, sen åkte jag hem till mamma och Didrik. Det hade gått jättebra. Han sov hela natten och på förmiddagen hade de varit ute i två timmar. Vi åt lunch tillsammans och sen sov jag och Didrik ett litet tag.

På eftermiddagen var jag och Didrik på Järnvägsmuseet. Han älskar verkligen att vara där. Och han var jätteduktig hela tiden. Han lekte mest med den stora träjärnvägen som finns där. Men vi hann även med att titta på tågutställningen. Vi var nästan ensamma på hela museet.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar