söndag 27 april 2014

More at Lindex

Ibland lönar det sig at vara med i forum på Facebook. Igår kväll innan jag skulle sova var det en tjej som hade skrivit i ett föräldraforum som jag är med i att det gick att kombinera olika rabattkoder på Lindex hemsida, så att det kunde bli jättebilligt.

Nu när jag vaknade så gick jag in och testade och mycket riktigt så fungerade det :-) Jag la 12 plagg i varukorgen. Ordingariepris är 1201:-, när alla rabatter var avdragna slutade notan på 362,50. Känns ju väldigt överkomligt :-) Nu återstår bara att se om beställningen går igenom. Sist när det blev en sån här miss på Lindex hemsida så fick iallafall jag min beställning. Det värsta som kan hända är ju att de makulerar ordern, och det vore så klart tråkigt, men inte hela världen.

Didrik har jättemycket kläder i storlek 92, så jag beställde nästan allt i storlek 98. Hoppas att det blir bra till nästa sommar.




Didriks första kalsonger









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar