fredag 25 april 2014

Dagens Didrik 24/4

Idag är det 17 månader sedan vårt liv berikades med världens bästa Didrik. Om en månad fyller han 1,5 år. Jag har verkligen ingen bebis längre, på gott och ont. Didrik är fortfarande väldigt hårdhänt. Han slåss, rivs och skallas. Jag börjar fundera på om det är en reaktion på att jag har börjat jobba mera. Hur som helst så är det ganska jobbigt :-(

Idag chockade Didrik alla genom att sova till 7:20. Han vaknade först kl 4:55, men somnade om jättefort i vår säng. Didrik och Marcus var på öppna förskolan på förmiddagen. Efter att Didrik hade sovit middag så skjutsade Marcus honom till farmor och farfar, så att Marcus kunde tapetsera.

Det var inte det lättaste att få Didrik att somna ikväll. Marcus lät honom sova nästan 2 timmar idag på dagen, trots att han vaknade till efter 45 minuter. Men nu är det Marcus som är hemma på heltid (första dagen idag) och jag ska försöka att inte lägga mig i deras rutiner.

Jag har skaffat mig en ny collageapp till mobilen, därav det fina collaget :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar