onsdag 2 april 2014

Dagens Didrik 2/4

Just nu är det lite Hallelujamoments varje morgon här hemma. Inatt sov Didrik 12 timmar i sträck i sin egen säng, alltså inte ett pip på hela natten. Marcus hörde att han var vaken vid 7:15 och 5 minuter senare ropade han Pappa.

Didrik och Marcus lekte här hemma fram till 10. Då tog de en cykeltur till mamma och pappa. Marcus lämnade Didrik där och cyklade sedan hem och fortsatte med trappen. Didrik har nästan varit ute hela dagen med mormor och morfar. De har varit i olika lekplatser,  men det roligaste är att gå. Jag jobbade över lite idag, men när jag slutade så var Didrik och pappa utanför jobbet och väntade på mig.

Igår messade mamma mig och frågade om Didrik ville sova hos dem inatt,  och det vill han så klart. Vi åt middag där och så stannade vi tills Didrik somnade.

Jag har inte tagit en enda bild på Didrik idag, så det får bli bilder på några nyinköp till Lilleman. Två par solglasögon (man kan aldrig ha för många) en vårmössa som mamma har sytt, ett par finshorts och ett par bekväma och snygga jeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar