söndag 13 april 2014

Dagens Didrik 11/4

Sista dagen som föräldraledig började så där. Didrik slog något slags rekord och var vaken varannan timme på natten. Han somnade visserligen om snabbt, men det var en trött mamma som klev upp 5:50. 

Trots det så promenerade jag och Didrik ner på stan. Vi mötte upp mamma på vägen. Jag tittade på kläder till mig, men hade väldigt svårt att bestämma mig för något så det blev tre basplagg till Didrik istället; en tunn långärmad T-shirt, ett par tunna mjukisbyxor och en prickig T-shirt. Perfekt att ha när vi ska till Cypern och om det blir en bra sommar.

Pappa kom och tog hand om Didrik så att jag och mamma kunde träna. Marcus slutade jobbet vid lunch. Vi åt lunch hos mamma och pappa allihopa.

På kvällen var Marcus på herrmiddag och jag var ute och år tillsammans med Marie, Maria och Sofie. Vi hade jättetrevligt, men det blev en tidig kväll. Alla var riktigt trötta.

Didrik var hos mamma och pappa. Det hade som vanligt gått jättebra! Han hade somnat vid kl 20, utan några problem alls.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar