lördag 19 april 2014

Ho hey

Min garderob behöver verkligen uppdateras. Satt och tittade på foton för inte så länge sedan och även fast jag tycker att jag köper kläder rätt ofta så är det många plagg som har hängt med i över fem år. En del sådana plagg fungerar fortfarande, men vissa är verkligen omoderna. Jag har rensat rätt mycket i min garderob nu, så då får jag köpa nytt. Nu när jag har börjat jobba igen så känner jag att jag behöver lite finare kläder också. Jag har till exempel köpt en marinblå kavaj som jag kan ha när jag behöver vara lite extra fin på jobbet.

Igår klickade jag hem lite smått och gott från HM. 7 plagg till både mig och Didrik för 442:-, de kallar jag fynd :-)

En snygg svart kjol

En sommarklänning

Sandaler till Didrik

T-shirt till Didrik i nästa storlek 98/104



En tröja till Didrik i nästa storlek 98/104

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar