tisdag 29 april 2014

Dagens Didrik 28/4

Måndag = jobb för min del. Jag tycker fortfarande att det är jätteroligt att gå till jobbet på morgonen, men det är mycket svårare att åka när Didrik är vaken.

När jag kom hem idag var Didrik och Marcus ute på framsidan. Didrik kämpade med att försöka komma på hur man använder en skiftnyckel. Det är så härligt att komma hem när det är ljust och varmt ute. Jag och Didrik promenerade runt i området i nästan en timme.

Didrik har kommit in i en mindre rolig period nu. Han gallskriker och gråter så fort han inte får som han vill. När han är trött eller hungrig är allt bara fel. Inte så roligt alls, mest med tanke på att det mestadels är den sidan jag får se på vardagarna när jag jobbar. Men nu är det kortvecka igen. Jag jobbar bara imorgon, sen är jag ledig resten av veckan. Ska de till att ha massa kvalitetstid med Didrik, för i maj kommer det dessvärre att bli alldeles för mycket jobb :-(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar