onsdag 6 mars 2013

Du gör mig galen

Idag har jag, Didrik, Marie och Asta varit på barnvagnsbio. Filmen som visades var Du gör mig galen, den var bra. På barnvagnsbio är ljudet lägre, en del lampor är tända, det är en paus mitt i filmen och man får ta med sig barnvagnen in i salongen.

Jag och Marie knäppte lös liggdelarna från vagnarna och hade de bredvid oss där vi satt. Didrik sov första halvan av filmen, sen åt han och sen satt han i mitt knä och tittade sig nyfiket runt. Innan filmen var slut hade han hunnit somna igen.

Efter bion tittade vi i affärer. Vi köpte ingenting, men jag hämtade ut en grattis body på Lindex.

Sen åt vi lunch på Sushi Lovers tillsammans med Axelina. Didrik sov nästan hela tiden, förutom när jag väckte honom för att ge honom mat.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar