onsdag 6 mars 2013

Dagens Didde 5/3

Natten till igår var också sådär. Han sover jättebra det första passet, men sen så kapsejsar det. Jag längtar verkligen till vi får till nätterna igen.

Dagen igår var jättebra! Didrik var en nöjd kille hela dagen och nästan hela kvällen. Jag fick sömntips av min snälla kusin i Norge, och igår fungerade det verkligen. Jag låter inte Didrik vara vaken i mer än 2 timmar i sträck. Sen så måste han sova och då blir det promenad. Tror att hans gnällighet beror på övertrötthet. Så nu provar i den här tekniken och hoppas att vi lyckas.

Han somnade kl 22:20. Den här gången gick det inte lika lätt som i måndags kväll, men det kan nog bero på att han bajsade två stora lass precis innan han somnade.

Jag förde över bilder från en av våra kameror igår, så här kommer några gamla bilder på vår prins :-) Den första bilden är tagen 3:e januari och den sista 3:e mars. Det har hänt en del på två månader!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar